Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2009 14:26 - СолариУмни неволи ;)
Автор: doaiva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1810 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 28.04.2009 14:42


image

Пролет, пролет...
След теб е лятото и това те прави адски изтощителна...
Започваме да разгръщаме страници с диети, да се прибираме с огромни торби плодове и да се ужасяваме как ни стоят клинчетата.
Особено след тази угоителна и подтискаща зима, в която единствената радост е да си хапнеш нещо сладко...Или просто да хапнеш нещо..
Вчера вече ми писна да се опитвам да бъда стройна Дюканка.
Мислих, мислих и реших:
Като ще си остана без тънка талия и ще изживея поредното лято
със паласки и ориенталско дупе, може поне да се докарам малко в тена.
За да не лъсна като току-що омесен тутманик по потник...

И започнах да умувам как да съчетая това чудо - солариум
с малкия град, малката заплата, малкото време и ... голямото тяло.
Разпитах една приятелка ме осветли че имам 3 избора:
единият е да плащам 8лв за десет минути в ново козметично студио, което е безумие за бюджета ми ако ще да имам холивудски тен.
Другият - да пътувам до съседно село. Там някакъв си начинаещ
фризьор имал турбо солариум ( не стига че ще се пека ами и ще се потя в пътя до там) и един последен вариант :
Ултра стар солариум в крайния квартал на града но с гарантиран резултат (приятелката заголи таз и потвърди ефекта от 4ри посещения с добър загар), само да имаш 5 лева и търпение да се печеш 30-40 минути.
Защо пък не, викам си аз. Ако не е тоя солариум кога през деня ще седя 40 мин без да правя нищо?

С мъка заделих една кафява банкнотка и след работа се пъхнах в двора-студио.
Крайно еуфорична и амбицирана се засилих към първата женска която видях в този "частен дом",
който с нищо не подсказваше някъде вътре да има онзи изпичащ уред.
- Добър ден! Аз съм за солариума!
- Аа...Да,да..Заповядайти...
Помъкна се по чехли и анцуг една леля, светна една лампичка и аз видях нещастен опит
килер да се преобразува във нефункциониращ фризьорски салон.
- Сиднети там.. - Любезно махна лелята и влезе в съседна вратичка.
След 5 мин на затаен дъх, с премрежен поглед в отсрещния избелял плакат и доста шумове видях лелята да излиза запъхтяна и каза:
- Значи, можи да влизати, тука има закачалка, там са очилата, там има чехлички, тва я копчиту, ако усетити чи много въ пиче на лицету, а отука можи да си открехвати ако ви стани многу топлу.
Затвурети са с райбиръ. - Заключи лелката и излезе.
Из тъмната стаичка се разнесе някакъв нелеп запис на щурци и горски птици за релакс идващ от едно мп3 скрито до прозореца.
Вече нямах усмивка.

Един стар жълт току-що забърсан хоризонтален солариум зееше застрашително към мен и искаше да ме лапне.
Плексигласът му беше напукан тук там и залепен със тиксо и правеше още по-страшна огромната му паст.
В края на стаята върху едно малко детско столче стоеше един самотен вентилатор. Бучеше доста и допълваше разпаднатия вид на остарялата система.
С леко притеснение реших да не се предавам и внимателно се разположих в устата на съоръжението и предпазливо притворих капака над себе си.
И така...Отпуснах се и не спирах да си се представям с хубав тен...
Така 20 мин...В един миг нещо по дупето ми стана доста горещо.
"Трай бабо за хубост"-викам си.
Изчаквах упорито да се убедя дали наистина ме боли...
Изчаквах изчаквах. Викам си "Дръс са! Имаш още 10 минути! Пари си давала!
И търпя...
По едно време се разнесе аромат на сръбска скара...
Стиснах очички и мнооого внимателно отлепих дупето от светещата поврхност.
Усещах го здраво зачервено и доста болеше.
След минутка соларума угасна.
Станах и се погледнах в огледалото.
Яркочервена черта с размер на химикалка прорязваше лявата част на дупето ми.
Викам си : Е тва е да си тъпо и упорито!
Нахлузих дънките, грабнах си якето и набързо бутнах 5 лв на жената.

Бързах да се прибера и да изляза с приятелки на кафе.
Всяка крачка докосваше ръба на дънките до болезненото място.
Остана само да се моля, да има много алкохол и меко сепаре... 





Тагове:   солариум,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930