Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2007 20:59 - Да сте го срещали?
Автор: doaiva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 869 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.07.2008 09:55


image

   
    Този заради когото пред самата себе си ще признаете, че го желаете независимо, че е твърде рано или непристойно. Този с който идеята да му се отдадете без да се познавате не ви се вижда лудост. Бихте позволили да скъса дрехата ви и да ви люби на показ. Намирате красота дори в отсъствието му. Чувствате любовта без да ви я дарява. Заспивате с надежда да го сънувате. И в този сън разголвате себе си. Свръхжената. Свръх еротиката. 
    Мислих, че имах контрол над мъжете. И имах. Но какво става когато мъж ме кара да изгубя контрол над себе си? 
    Толкова е хубав, че извръщам очи за да не види желанието в тях. За да не види руменината която полазва бузите ми. Слепоочията ми туптят и никоя забавна шега не ми звучи оригинална и на място. Затова мълча. Като пред съвършеността на изкуството. Сякаш съм видяла нечий творчески връх. Деколтето ми се топи и по него остават следи когато неволно го докосна от смут. Косата ми полазва като ток най нежните части от шията ми. Дори не го поглеждам, освен ако не съм убедена, че няма да срещне погледа ми. Опасявам се, че ако задържим очи в очи повече от секунда ще загубя самообладание. Толкова го искам, а от притеснение умирам да си тръгне.  Лъжа.  Все още е тук, а вече ми липсва. Сякаш знае за моя страх и нарочно се доближава. Страхувам се от очите му. Прекрасни са. Не биха ме оставили да спя.
    Отива си.
    Гледам снимката му.
Прекрасни устни. С леко смутена и плаха извивка. Без да са претенциозни те задържат погледа ми. Обмислям как да пестя миговете. Как точно да им се насладя. Както пристъпваме към най-желаното нещо - плахо. Страхувам се, че всичко за което мечтая може да се случи. Страхувам се от самата себе си. Защото знам, че когато обичам мога да преобърна цял един свят...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930