Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2010 11:55 - Започвай с усмивка новия ден!
Автор: doaiva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1991 Коментари: 1 Гласове:
1



   image



Скоро научих , че съм злопаметна... Еми да... За жалост има едни гадости които не мога да забравя. Понякога хората ти причиняват неща, докато си въобразяват че си с чувствителност на талпа. И после цъклят очи изумено като им съобщиш , че добрината ти беше до тук.
И ми омръзна да си спомням какво са ми причинили и да си викам "горката аз!" , "защо живота е такъв ТОЧНО С МЕН".
Живота си е скапан за всички по равно.
Само дето едни стискат зъби и летят в скапаното, други плуват в него, а трети - затъват.
Ами ако е така, какво съм се размрънкала, мей би трябва да се науча да плувам и аз...
Това лято опитах...
Щях да се удавя.
А спасителя махаше с ленивата си дебела ръка с жест "Излизай!".
Еми едва ли има удавник, който преди да е удавник не е искал да излезе! Тъпанар!
Това е друга тема...
Мисълта ми е, че е време да се стегнем и да приемаме проблемите в живота както едно време ученолюбивите приемахме задачите за отличен.
Като предизвикателство с решение.
Вчера гледах една реклама с едно семейство, което се събуждаше с уникално ведро настроение и се състезаваха да хапнат зърнена закуска.
Аз нямам свое семейство и мразя зърнени закуски.
Но си спомних от кога не съм се събуждала с желание за новия ден!
От малка!
Отварях очи, усмихвах се, ослушвах се и ако имаше някой друг станал търчах при него с поглед "КВО СТАВА, КВО СТАВАА! КАКВОО СЕ СЛУЧВАА!?ИЗПУСНАХ ЛИ НЕЩО??"
Още си спомням усмивките на нашите които не спираха да ми се чудят на мерака за изживяване на нов ден.
И ми стана много мъчно, че трябва да си СПОМНЯМ за това!
И после си помислих...Кое е по-добре - Да знаят, че съм чувствителна и мекушава и да ме щадят, или да мислят че съм талпа и да изсипват безумиците си върху мен, очаквайки да ги превъзмогна?
Решено.
Ще съм "умна талпа", силна, но с подбрано щадящо обкръжение! :)

*Великите събития в
историята често са били дело на невежи вярващи, въоръжени единствено със собствената си вяра. Не с начетени хора и философи и най-вече не със ckenmuцu са били основани религиите, управлявали света...
(Из"Психология на тълпите")


Тагове:   усмивка,   ден,   новия,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Жената е силна с чувствата си
21.10.2010 00:24
...може би"чувствителна талпа"....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930