Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2010 11:01 - Намирам "всичко" сред не толкова много
Автор: doaiva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1569 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 12.09.2010 23:31


... и все си мисля, че така стимулирам хубавото да се върне в живота ми.
Като казах "върне", си спомних. Подарих една една от моите картини...
И ми я върнаха.


Нали знаете, при раздяла има гадни ситуаций и понякога единия казва "На ти си куклите! – Дай ми парцалите!"
Преди много години аз го направих и когато ми казваха, колко съм наранила си мислих, че преувеличават.
Сега, когато ми се случи, разбрах...

Неизлечимо...
Тя има облик и памет. Облика няма нищо общо с паметта. Там, където някой вижда красивото обляно в слънце поле от макове, аз виждам кълбо чувства. Тогава четката ми се движеше по раздраното ми от болка сърце и грижливо запълваше с мазната боя раните...Без да дава отговор за неизвестното. И без да търси решение.
И сега ми върнаха тази болка.
Строших я в стената.
Рамката стана на парченца, но картината е цяла.
Не я поглеждах дълго, но усещането, че е у мен ме убиваше.
Сложих я на статива.
Прииска ми се да я зачерня, да излея горчилката си пак върху нея.
Да я бележа с това, което тя ме беляза като се върна при мен.
Маковете изсъхнали и изгорели, а небето мрачно и страшно като неизвестното.
Но не посмях.
Ония чувства бяха святи.
И тя ги изразяваше напълно.
И да я докосна, щеше да е като да се гавря с мъртвец...


И не трябва ли всички да вярваме в светлосиньото бъдеще?
И какво постигаме, като оставим горчилката от последствията да надделее над красотата, която създава причините?
Вкопчвам се в това синьо небе и в тези слънчеви макове.
И го запазвам до себе си. Като символ на едни дълбоки чувства, които нямаше как да измеря, ако не бяха съпроводени с малко горчивина.
Не бива да искаме всичко. Старая се да намирам "всичко" сред не толкова много...

image






Тагове:   Много,   намирам,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031