Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2009 11:38 - Полет на мислите
Автор: doaiva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1727 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 12.08.2010 12:24


image

Не сте ли мечтали някой ден да скочите?
Да усетите оная безтегловност на тялото и душата си...
Оня миг безкрайност...
Представяте си леките дрехи около тялото ви образуващи вълни от вятъра.
Свободната коса и дланите уловили въздуха.
Онова изтръпване на стъпалата и небцето.
Затишието на гласът и душата...
Ами гледката...Море...Въздух...Безкрайна шир...
Дали щеше да е толкова привлекателно самоубийството ако не съществуваше
тази необяснимост и неизвестност след като тялото остане само?
Както и да е, аз възнамерявам смъртта ми да е насилствена. :)
Душата ми не е кой знае какво, но не смятам да я продам на безценица.
И какво друго ми остава след като зарежа мислите за отвъдното и за неизвестното бъдеще? Да помисля над настоящето.
Никак не си харесвам настоящето.
Харесвам си работата, но не си харесвам заплатата. Защото харча МНОГО!
Харесвам момчето до мен, но не харесвам географското разположение на населеното му място - ДАЛЕЧЕ!
Харесвам близките си, но не харесвам отношението им към техния и моя живот - БОЯЗЛИВО!
Харесвам малкото си приятели, но не харесвам подхода им към другите - ЕГОИСТИЧЕН!
Обичам живота, но не харесвам начина си на живот - КАША!
Какво ми остава?Да се порадвам на малкия си мозък, че все пак е успял покрай всичко поне да набележи нещата върху които трябва да се работи.
Предстои реформа!
И заявявам, ясно и отговорно, че няма да се коалирам с никой, докато самостоятелното ми правителство не изкорени посочените спънки!
Да видим, ще ми стигнат ли четири години...
;)



Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930