Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2009 17:08 - Как са ме обичали?
Автор: doaiva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2431 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 26.03.2009 17:18


 image

Скубя си прясна пролетна трева и си дудукам с нея по пътя към стадиона.
Ех как мразя като срещна някой кварталски да пита: "Как ееее, похвали се нещо!" и да застели мазен поглед по тантурестата ми физика.
Еееее! Сега трябва да отвърна на любопитството и да съхраня омразата му към мен във времето, дрънчейки: "Ами прекрасно съм, щастлива съм, обичана съм, пари си имам, оня ден спечелих от тотото..."
Представете си...НЯМА С КАКВО ДА СЕ ПОХВАЛЯ! Това, че шавам е достатъчна радост за мен! Работя си,излизам си...Дори рядко намирам време за да ме пообича някой.
Едва 3 дни седмично...
Разни двойки наоколо. Едни се гушкат, други се карат, други пък не общуват никак.
И потъвам по мократа почва и си викам...Леле...Колко съм хлътвала и колко различно са ме обичали...
Как е имало мъж на който съм крещяла "Обичай меее!"
Как е имало мъже които са мълвяли "Обичам те!" ( А са знаели значението на тези две думи колкото и значението на това: 1#+ІІ)ff)(*&^%$#!@. )
Някои са ме обичали в стила "Ах,  колко много те обичам!"
А някои са сбирали всичко в себе си, но все са били около мен.
Най-са ми интересни един друг тип "обичащи".
От ония...
Критичните.
Бичуващи обичащи.
Сякаш са слезли от синевата с един бял камшик и търпеливо и монотонно сочат всеки твой кусур.Шибват те през лицето за да видиш по-добре и да изкупиш грешката си. Правят драми пред приятели, тръгват рязко по улицата с надежда да ги подгониш или трясват врати. Естествено след това със жално сбрани веждици процеждат "Мъ..аз те обичам"...
ПАЗИ БОЖЕ ОТ ТАКАВА ОБИЧ!
Случвало ми се е.
Непрекъснато те анализират тия същества, коментират и хич не харесват как правиш това или онова, не понасят как ядеш, как говориш, как имаш раирана риза, как носиш косата си, не вървиш както трябва и нещо не ти е в ред с вкуса за дрехи...Абе все си в грешка.
ЯЯЯ - пътя! - Казвам сега, като си спомня колко кротко съм търпяла около себе си този човек.
Да не те харесват хич и да те обичат - е тва е най-лошото!
Нали се обича уж "въпреки"...
Казали му, че "животът бил радост и тъга",а?
На никой не го пожелавам.
"Здрасти, пак съм аз мило, идвам да ти кажа колко си гадна!"
Блях...
Усещането да ви следва подобен човек е... Търся сравнение... Сякаш сте на фалшива опера с баща си (с поведението му когато сте били в бесен пубертет), свекърва си и съседското куче в едно.
И най-вече - нямат умора тия хора от тази "Богоугодна мисия",  да откриват несъвършенствата и грешките ни! Нямат умора!
И как да имат! Като докато те се изтощят, вие ще се побъркате поне 10 пъти и всячески ще се постараете да ги държите далеч от живота си.
Ужасно е някой да иска да е до теб променяйки те.
Никой не е идеален.
Аз предпочитам, да бъда подмината от тези, които НЕ са убедени, че  съм това, което искат.
А до тогава - чесънче в джоба дали ще ме пази от тях?
Или нещо синичко... ;)




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. catforlife - 1#+ІІ)ff)(*&^%$#!@. ) Така ...
26.03.2009 17:16
1#+ІІ)ff)(*&^%$#!@. )
Така псували анимационните герои!:)))
Иначе: Наистина е ужасно човека до теб да иска постоянно да те променя..
Поздрав!
цитирай
2. doaiva - Хахахаха
26.03.2009 17:23
дълго блъсках главата си, защото тъкмо се чудех с какво се асоциираше, дори има такава емотиконка в скайп ;)
Благодаря.
Поздрави и на теб и усмихнат ден!
цитирай
3. totenlicht - за това пък точно в тези е толкова ...
26.03.2009 19:51
за това пък точно в тези е толкова лесно да се влюбиш. за съжаление.
а когато ти мине имаш възможност да оцениш истински себе си. :))
поздрави и хубава пролет :)

п.п. а на мен "1#+ІІ)ff)(*&^%$#!@" винаги ми е звучало като философско изражение на смисъла на живота :)
цитирай
4. doaiva - Не съм много съгласна...
27.03.2009 09:34
Дори и да се влюбя, тия неща ще притъпят бързо бързо чувствата и ще искам да избягам...
Особено когато критиката е системна и хронична...
И на теб поздрави и здраве!
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031