Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2009 11:01 - Шовинизмът като начин на живот
Автор: doaiva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2189 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 12.08.2010 12:31



 

При употребата на термина „шовинист“ не се взима предвид дали шовинистът има основание за своето мнение, а единствено това, че е със слепи и безразсъдни възгледи. Днес обаче терминът се използва в пейоративен смисъл и шовинизмът се възприема като безразсъден и грешен възглед.

image



  Вчера пътувах в таксито и след кратко мълчание шофьорът ме въведе във своя проблясък за деня, а именно:
"Аз имам лична статистика! От 100 българи, 99 са мъртви! Не ги гледайте, че шават, това е само заблуда, те са мъртви! И аз не съм българин! Аз не умея да лъжа, да крада, да мамя, да клеветя ! Затова и българин не съм! А България! България е създадена от два полуидиота, които са народили какво??? - Кръгли идиоти! Ей това е! Никой няма цел, няма страст, няма амбиция. Мъртъв народ!
Наближихме бариерата и трябваше да слизам.
- Бихте ли приели два лева от един труп?
Мъжът се усмихна мълчаливо и дръпна банкнотката.
- Хубав ден!

Ползвайки обяснението най-горе, няма как да не се сетя, че за сума неща имам безрасъден, грешен, необоснован възлед. Вярвам в истинската любов, а животът непрекъснато ни демонстрира изневярата, експлоатацията на това чувство. Любовта може да бъде убита и от недоимъка..Вярвам в доброто у хората, а го има толкова рядко! Вярвам, че лъжеца няма повече да е лъжец и измамника отново измамник. Вярвам, че доброто възтържествува, а то не само, че те прави на балък ами и е възможно никога да не победи...

В навечерието на 3ти март....аз открих че съм стопроцентов шовинист!



*Псевдо приятелството е като фалшивият алкохол.
Всичко е прекрасно,прави купона чудесен, но на сутринта е способен да ти причини такова главоболие, че да се чудиш на кой свят се намираш...
 



Тагове:   начин,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rotazia - Приятелството често е в промоция!
02.03.2009 11:14
Приятелството често е в промоция!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930