Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2009 00:29 - Ето защо хастарът не бива да излиза на показ.
Автор: doaiva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2831 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 07.01.2009 00:34


image

До колко да бъдем честни пред себе си?

Трябва ли да плачем винаги,когато ни се плаче?
И да ни помислят за твърде раними, дори депресиращи.
Или да си останем в леглото за празниците, защото искаме да сме сами, независимо, че всички празнуват?
И да решат, че сме меланхолици.
Да не подминем просяка.
И да ни помислят за наивници.
Да бъдем близки и добри с тези, които смятаме за добри, и да не бъдем лицемери с онези които не харесваме.
И да ни обявят за твърде критични без гъвкавост в общуването.
Да не се възползваме от предложените възможности да измамим.
И тогава да ни липсва комбинативност.
Да не накажем измамника.
И да ни помислят за слаби.
Да се стараем да работим работата за която копнеем.
И да ни помислят за наивни мечтатели.
Да сме запалени по хобитата и интересите си.
И да ни помислят за сантиментални досадници.
Да бъдем искрени в това, в което вярваме...
И да ни обявят за фанатици...

До колко да сме честни пред себе си?
 
И какво да правим, ако бликаме от обич, но няма на кой да я дадем?

Пак ли да сме себе си? Макар никой да не се нуждае от съществуването на нашата индивидуалност?

Не ви ли се е струвало понякога, че като обърнете очи към Бога и той някак...

Не е там.

Не ви ли се е струвало, че колкото повече сте себе си, толкова повече битки губите.

Не усещате ли, че да си "СЕБЕ СИ" сякаш е за друг свят, а този в който сме е някакъв "horror".
( Извинявам се за чуждицата, но ми звучи уместно в главата.)

Тези, които са почукали по черупката ми, уболи са се на жилото ми и са вкусили от силата ми, ме уважават, ценят и таят страхопочитание.

А тези, пред които съм разкрила себе си, дарила топлината и обичта си, са ранявали, разкъсвали и крали.

Не еволюираме ли не само за оцеляване и защита, а и за да съхраним себе си...

Или т.нар.  първични инстинкти след време на развитие пак преминават само в първични?

Един ден ще има само черупка.

И тя ще бие на кухо.

Това ли е мисията на живота ми?




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. daira - не, според мен ти много точно осъ...
08.01.2009 11:47
не, според мен ти много точно осъзнаваш мисията и смисъла. Просто дадай напред без категории и опит за схема, това само по себе си е посока. Която малко хора имат куража да поемат :) Успех!
цитирай
2. doaiva - Ценно и
08.01.2009 15:45
окуражително, daria. Благодарности!
цитирай
3. totenlicht - скъпа, понякога имам чувствто, че ...
09.01.2009 00:04
скъпа, понякога имам чувствто, че знаеш какво мисля в опредлени моменти.
"А тези, пред които съм разкрила себе си, дарила топлината и обичта си, са ранявали, разкъсвали и крали." - винаги се намира някой, който да се възползва от беззащитността ни.

и не само Бог.. никакви богове няма.. или постоянно им се включна телефонния секретар.

п.п. ако отговориш на този въпрос "И какво да правим, ако бликаме от обич, но няма на кой да я дадем?", моля те, сподели отговора с мен.
цитирай
4. doaiva - Ах, едновременно
09.01.2009 01:02
се радвам, че докосвам и в твоята душа, но и не се радвам, защото като знам колко ми е зле и при теб е същото.

Колкото до Бог - аз вярвам, че го предизвикваме и активираме чрез позитивизъм. Понякога ние сме се самозакопали в изолатор, а не Бог е далеч.

Мислила съм и над третото. Давам я на тези, които ме обичат. Демонстрирам я като за последно. А един приятел казваше: "Хубаво е да имаш много чувства. Така можеш да затвориш в буркани за зимата."
цитирай
5. totenlicht - умен е твоят приятел, но какво се ...
09.01.2009 15:48
умен е твоят приятел, но какво се случва, когато препълниш и последното свободно местенце с буркани?
цитирай
6. viki11 - Чии битки губиш, ако си себе си - свои ...
30.01.2009 16:15
Чии битки губиш, ако си себе си - свои или чужди!
цитирай
7. viki11 - Нещо много си сбъркала с тези, на ...
30.01.2009 16:17
Нещо много си сбъркала с тези, на които си дарявала. Никой не отговаря лошо, когато го даряваш. Търси причината в себе си.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031