Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2008 12:49 - Интервал
Автор: doaiva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1786 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 12.08.2010 12:40


image


Събудих се с главоболие тази сутрин. Не е от алкохола. Нито от компютъра, нито от телефона. В главата ми всяка минута изникваш. С какво ли не се затрупвам през дните и пак се улавям, че те мисля. Щом имам време да мисля... Ти си най - непрактичния, който съм искала. Най - неподходящ за желаене. И като в банална кино лента... Сега теб искам.
Като скъпи лачени чепици. Знам, че са твърди и неудобни. Лакът се мачка неизбежно когато се носят. И все пак са нещо желано и стилно, което ми се иска да понося, колкото мога... И бих платила доста...
Знам, че не си добър със мен, знам, че не ме заслужаваш, знам, че не си идеален. И все пак когато близки или приятели го споменат, настръхвам като броненосец, с оная слепота поразила очите ми, позната на всички ни...
Искам да изпия нещо и да съм равнодушна.
Да ти пожелая щастие и наистина да вярвам, че то е без мен.
А аз да се обърна в цветната си рокля и да се прибера при себе си.
При себе си!
Искам да се събудя с празна глава и както преди, да обуя гуменки и  да ида да си купя хубава книга.
Да се сгуша в леглото от слънчеви зайчета и да бъда първата която измачква корицата.
Да се унеса в приятното ухание на чиста възглавница и да събуя шарените чорапи от прегрелите си стъпала. Да отворя очите по никое време и да сляза в тревата...
Да ме лъхне топъл вятър и да изпуша една цигара без да съм пушач.
И за малко да умра в това безвремие.
Без да съм дала нищо.
Без амбиций и цели.
Без планове.
Без угризения.
Без ТИ.
И знам, че съм богата и пълна с пътища, идеи, възможности и избори.
А усещам се като...Интервал.








Гласувай:
0



1. viki11 - Еб. му м. . . . като ти е толкова неп...
30.01.2009 16:21
Еб. му м.... като ти е толкова неприятен. Глупачка ли си! Явно себе си харесваш повече отколкото него! Ти заслужаваш нещо повече, както си ти, онова МНОГОТО.
Не забравяй това! И дерзай! Към висините!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031