Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2008 10:21 - Теория на мастурбацията
Автор: doaiva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2228 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 11.08.2008 10:53


image

                Тежък ден. От оперативката в девет до затръшването на входната врата на дома в седем никой не ви е накарал да хвърчите, нито да се почувствате секси. Остава само частица която всяка жена носи вътре в себе си.Един такъв ден в който да се почувстваш по-секси е последното нещо което ви минава през ум. Отдавна съм спряла да се наслаждавам на погледи и подмятания от минувачи и непознати. Искам своя мъж. Онзи който да очаквам да ме оцени и да събужда усещането ми за сексапил и женственост колкото сама не бих могла. Онзи мъж...заради който дузина рози ще скочат в коша за боклук просто защото не са от него...Онзи който ще се сети, че след работа не ми се пазарува и ще купи всичко, плюс любимите ми плодове...Абе знаете за кой говоря...
                Е няма го този!
Търсих, вярвах, грешах. Не го намерих.
Затова тряскам вратата, изсипвам торбите и въпреки пързалящите се ключове в потните си ръце успявам да хвърля едно око на огледалото и да си кажа че... не съм чаккк тооолкова зле...
Отивам да отстраня миризмите (които по една глупава реклама илюстрират с прасенце убивайки всяка женственост).Взимам  прилежно сгъната хавлия, любимия душ гел, четка за зъби и свеж дезодорант. Човек ще си помисли, че всичко ми е наред и всичко си имам...Но не.
Липсва секс. Истински секс. От онзи в който можеш да спреш когато си поискаш просто за да го целунеш по любимото място, в който оргазма не се гони като цел а е нещо което идва само...Сексът който може да е бърз, луд, див, пред хора или груб но все да можете да го наречете с "правихме любов"...
Оставих хавлията си и се обърнах към порцелановата мивка и разбрах. Без секс жената е като ... празна сапунерка. Имала е сапуни които са свършвали в нея, знае какво е хубав нежен секс с екстракт от Алое, обича да го прави. Подмокря се всеки път когато сапуна влиза и излиза от нея. Иска сапуна да е качествен, да прави пяна...Не и е все едно кой ще лежи в нея.
Но когато няма секс...Тя е празна, пресъхнала. Само една остаряла сапунена слуз напомня за всичките страстни изживявания...И колкото повече ти липсва хигиена на чувствата толкова по дълго е това усещане...
Оставям капките да се стичат по тялото ми и се отпускам в чаршафите...сама. Ръката ми се плъзва и...Само след минути бузите ми поруменяват а връхчетата на зърната ми се изострят...
Понякога си мисля, че толкова много време мина, че ако открия ОНЗИ няма да помня как се прави.
Глупости.
Всичко помня.
И така заспивам.
До другия ден в който пак работа, оперативки, грижи и нерви.
Но днес за разнообразие няма да сложа бельо под полата си.
Ей така...
За по-секси.






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Мммммм...
30.08.2008 06:52
Страхотна сте!

Надявам се наистина, че сте сексуално щастлива жена, защото ако не сте... ще си мисля за вас искрено. :)

Ваш Светломир
цитирай
2. doaiva - :)хех
30.08.2008 11:37
Човек трябва да се радва и на пълните шепи щастие и задоволеност, както и на едното зрънце в тях. Липсата на секс понякога помага да мисля и се раждат блогове като този. Присъствието на секс освобождава мисленето и се ражда блог като този: http://doaiva.blog.bg/viewpost.php?id=131194
цитирай
3. анонимен - ...
31.08.2008 00:35
Не мисля, че сексът ви помага да мислите или ви освобождава мисленето. :))

Но пък ми харесва мисленето ви и как пишете.
А балансът в мисълта и чувствата ви ме привлича силно. :}

Светъл
цитирай
4. doaiva - :)
31.08.2008 00:40
Благодаря ;)
цитирай
5. doaiva - Ако ми пукаше
14.09.2008 22:45
кой чете, нямаше да поствам в интернет.
Иначе умея да пиша ръкописно и ми е хоби да ползвам хартия.
Няма човек, който да не "трябва" да разбира каква съм , поради простата причина, че не се страхувам да съм себе си.
Който ме харесва - радвам се на присъствие, който не - освобождава място за да виждам пейзажа ;)
цитирай
6. viki11 - И задължително пред публика го п...
30.01.2009 17:00
И задължително пред публика го прави, хората да гледат, иначе може да не е шик!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930